Η χρέωση των μεταφορικών και της αντικαταβολής (εάν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής) εμφανίζεται αυτόματα στο καλάθι αγορών και ακολούθως στο έντυπο ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Ελάχιστη χρέωση μεταφορικών: 2 ευρώ
Χρέωση αντικαταβολής: 1 ευρώ
Σε περίπτωση που η διεύθυνση παραλαβής βρίσκεται σε περιοχή δυσπρόσιτη, όπως αυτή ορίζεται από τους όρους μεταφοράς της συνεργαζόμενης Μεταφορικής Courier/ μεταφορικής εταιρείας, η παράδοση/παραλαβή της παραγγελίας σας θα γίνει από εσάς από το κατά τόπο πλησιέστερο προς την διεύθυνση σας κατάστημα της Μεταφορικής Courier/ μεταφορικής εταιρείας και όχι στη διεύθυνση που δηλώσατε.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να φροντίσετε να βρίσκεστε εσείς ή ο εκπρόσωπος που θα έχετε ορίσει στη διεύθυνση παραλαβής κατά την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης της αποστολής. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί ο μεταφορέας να επιστρέψει το δέμα με αντίστοιχη επιπλέον χρέωση ή να επιβαρύνει το κόστος των μεταφορικών εάν υποχρεωθεί να επανέλθει στη διεύθυνση σας για να παραδώσει την αποστολή σε μεταγενέστερο χρόνο. Στις περιπτώσεις αυτές η οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση βαρύνει τον αγοραστή, ο οποίος υποχρεούται να την καταβάλει άμα τη ζητήσει.
Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας παρακαλούμε καλέστε μας στο 2310 280 006 για να ελέγξουμε την αποθήκη μας και να βρούμε αμέσως λύση.
– Αν το λάθος είναι δικό μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και θα σας στείλουμε το είδος το συντομότερο χωρίς καμία επιβάρυνση.
– Αν είναι προϊόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στις αποθήκες μας, θα σας ενημερώσουμε για το πότε το περιμένουμε και για το αν θα υπάρξει κάποια πιθανή επιβάρυνση για τη μεταφορά.
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
– Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
– Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του).
Σε περίπτωση αγοράς με τη χρήση πιστωτικής κάρτας και μόλις καταχωρήσετε της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας, το οποίο δεν αποτελεί δεσμευτική αποδοχή της παραγγελίας από την Nailys, αλλά επιβεβαίωση παραλαβής της προς διεκπεραίωση. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών πωλήσεων της Nailys, θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με την αποδοχή της παραγγελίας σας και με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Στην περίπτωση αγοράς με τη χρήση αντικαταβολής, το email διεκπεραίωσης αποτελεί και την αποδοχή της παραγγελίας. Το τμήμα ηλεκτρονικών πωλήσεων, θα σας καλέσουν για να επιβεβαιώσουν την παραγγελία, πριν την αποστολή της.
Οι αναγραφόμενες τιμές στην ιστοσελίδα και η διαθεσιμότητα βεβαιώνονται μόνο με αυτήν τη γραπτή οριστικοποίηση της παραγγελίας η οποία σας αποστέλλεται με το παραπάνω επιβεβαιωτικό e-mail και με την αποστολή αυτού του μηνύματος συνάπτεται και ενεργοποιείται η σύμβαση μεταξύ των δύο μερών. Η υποβολή της παραγγελίας συνεπάγεται αυτόματη αναγνώριση του πελάτη της δέσμευσης του καταβολής της πληρωμής προς την Nailys. Ανεξαρτήτως της οποιασδήποτε μεταγενέστερης διακύμανσης των τιμών και εφ’ όσον πρόκειται για προϊόν που με το επιβεβαιωτικό e-mail αποδοχής της παραγγελίας αναγράφεται ως άμεσα διαθέσιμο, ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε το τίμημα το οποίο είχε συμφωνηθεί κατά το χρόνο οριστικοποίησης της παραγγελίας.
Μετά την οριστικοποίηση και επιβεβαίωση της παραγγελίας, ακολουθεί η διαδικασία επιβεβαίωσης της κατάθεσης σας στην τράπεζα (εφ’ όσον επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής «Κατάθεση στην Τράπεζα»), η συλλογή των εμπορευμάτων από την αποθήκη, η προετοιμασία αποστολής και η αποστολή της παραγγελίας, στάδιο στο οποίο ενημερώνεστε για την πορεία εκτέλεσης. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.
Η αποστολή αυτών των μηνυμάτων ενημέρωσης είναι αυτοματοποιημένη από το σύστημα μας και δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης τους, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Φροντίστε να ελέγξετε για τη σωστή παραλαβή των e-mail σας και διατηρείστε πρόσβαση σε αυτά καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.
Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό, συνήθως σε μία έως τρεις εργάσιμες ημέρες από την παραγγελία και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από αυτήν. Εξαίρεση αποτελούν προϊόντα με Κατάσταση Παράδοσης «Προπαραγγελίες, Αναμένεται Σύντομα και Κατόπιν Παραγγελίας», για το οποία υπάρχει ξεχωριστή ενημέρωση παράδοσης. Στην περίπτωση που κατά τη διάρκεια μεταξύ της ημερομηνίας παραγγελίας σας και της ημερομηνίας άφιξης του προϊόντος στην αποθήκη της Nailys, για τον προγραμματισμό της οποίας έχετε ενημερωθεί, επέλθει αιφνίδια αύξηση του κόστους αγοράς λόγω διακύμανσης της χρηματαγοράς, ο πελάτης συμφωνεί και δεσμεύεται να καταβάλει τη νέα αξία παραγγελίας που θα προκύψει χωρίς να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.
Για τα θέματα σχετικά με παράδοση παραγγελιών ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με την Nailys στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τηλ. 2310 280 006 με ώρες λειτουργίας:
Δευτέρα 10:00-18:00
Τρίτη 10:00-20:00
Τετάρτη 10:00-18:00
Πέμπτη 10:00-20:00
Παρασκευή 10:00-20:00
Σάββατο 10:00-18:00